grimm

Alla inlägg under juni 2011

Av Grimm & Malin - 27 juni 2011 15:13

Midsommar har passerat, och igår var det dags för minimattes konfirmation. Lyckades smickra till mig lite matrester :P

Idag har det varit varmt! Så jag har varvat bad i poolen med bus med grannen ;) Så nu är jag trötter. Familjen ska snart hem till farmor och farfar och äta, så då får väl jag ock Vicki stanna hemma och vila oss.

Det var allt för nu, höres!

Av Grimm & Malin - 18 juni 2011 12:19

Hej, det var ett bra tag sen jag skrev här nu! Dags att komma ikapp igen. Nu har ju lillmatte sommarlov, så det ska nog bli bättring på uppdateringarna nu :)

Idag var det kurs igen. Fortsatte med spår som vi gjorde förra gången, men idag fick vi testa på det i skogen. Och kan ni fatta att lillmatte band fast mig i ett träd - och vände sig om!? Hon stod typ 2 meter ifrån mig, med ryggen mot mig. Herregud, är inte det lite väl onödigt? Jag tog till med alla knep; skälla, gnälla, yla, dra, sno in mig, tugga på kopplet och så försökte jag fälla trädet - inget fungerade så värst bra... Eller jo förresten, när jag tuggade på kopplet och snodde in mig så fick jag som jag ville. Men annars var det inte lönt. Till slut så la jag mig ner och tog det lungt. Det var visst så man skulle göra ;)

Själva spårgrejen gick bäl ganska bra, jag var nästan för snabb, hehe. Nu är det inte kurs förrän den 9:e juli - lång tid att träna på kanske? Vi får se :P

Av Grimm & Malin - 9 juni 2011 17:44

Bilderna sen i måndags :)


 

 

 

 

 

 

Av Grimm & Malin - 8 juni 2011 15:09

I måndags var jag och badade med Mollie. Det var ju supervarmt, så det fanns inget annat att göra ;) Bilderna kommer lite senare, ikväll eller imorron. Om ni är otåliga kan ni kika in på www.flickr.com/photos/malinn91

Här kommer i alla fall ett smakprov :)


 

Av Grimm & Malin - 5 juni 2011 13:26

Aktiveringskurs del 2 igår. Det var så varmt, så jag ville knappt göra nåt. Testade på början till spår (vilket vi ska fortsätta på nästa gång) och det gick bra i alla fall :) Man skulle springa mellan 2 personer, och så fick man godis! :) Inga problem alltså ;)

När jag kom hem dök jag rakt ner i min lilla pool! Hur skönt som helst, sen var jag däckad hela dagen.

Och ja, min pool. Får ju tömma den varje kväll för att jag ska hinna bli torr innan jag kommer in. Och idag när matte skulle fylla på den igen så kom det inget vatten! Katastrof! Så jag får klara mig utan den idag, men hoppas att Husse kan fixa pumpen i brunnen tills imorron i alla fall... Skulle ju med till marknaden idag också, men det är för varmt.


För ett år sen vid branndammen, frå kanske sticka dit?

 

Ovido - Quiz & Flashcards