grimm

Alla inlägg under oktober 2012

Av Grimm & Malin - 27 oktober 2012 14:33

Häromdagen tog jag och lillmatte en lång morronpromenix :) Gick förbi skolan och träffade på en massa ungar som klappade mig och gav mig en massa pinnar!
I förrgår var Vippen här och hälsade på. Blev en massa bus såklart ;) Har tyvärr inga bilder på oss denna gången (han är för snabb för att fastna på bild ;)) men en bild från promenixen kan ni få!

Av Grimm & Malin - 17 oktober 2012 18:48

Ett litet collage från promenixen med lillmatte idag. Finfint höstväder! :)

Av Grimm & Malin - 14 oktober 2012 16:16

Idag har jag varit hemma hos moster och hälsat på Vippen och Hasse :) Blev lite bus och så fick vi varsitt ben också - gottit!

Nu ska jag ut och gå en runda mellan skurarna med matte. Höres!


Kan ju säga att Vippen har växt rätt mycket sen denna bilden togs! Han har iaf växt om råttan nu ;)

 

Av Grimm & Malin - 4 oktober 2012 14:55

Var på ekorrjakt i skogen häromdan.

Ovido - Quiz & Flashcards