grimm

Alla inlägg under april 2012

Av Grimm & Malin - 24 april 2012 19:39

Himla dålig uppdatering nu! Lillmatte har praktik just nu och har inte tid att uppdatera här så ofta. Men nån liten hälsning då och då ska vi nog hinna med :)


1 år gammal bild!

 

Av Grimm & Malin - 14 april 2012 14:08

Kolla vilken söt granne vi har fått! Här kommer några bilder på mig och Selma :)


 




     

Av Grimm & Malin - 10 april 2012 11:45

Utställningen igår gick bra! Jag skötte mig alldeles utmärkt och kom på en andraplats (av 3, alltid i mitten...) Fick med mig en snygg blå rosett hem + 2 ben, 2 små påsar mat och ett nyckelband (vad jag nu ska med det till). Här kommer en hel drös bilder från dagen!


En hel del väntan innan det var vår tur...

Men jag var ju inte ensam om att ha tråkigt ;)

Sen var det dags att ställa upp oss i ringen!

Och springa lite.

Kolla vilken fin rosett jag fick! Nöjd.

Innan det var dags för oss att åka hem hälsade jag på min Pappa! Lite lika är vi väl? Han blev förövrigt 1:a i sin grupp, och sen 3:e bästa hane :)

    

     

Passar även på att säga grattis till minimatte som fyller hela 16 år idag :D

Av Grimm & Malin - 6 april 2012 14:50


 

Av Grimm & Malin - 5 april 2012 18:56

På promenaden med lillmatte idag tränade vi lite inkallning med visselpipan som matte köpte för ett tag. Har inte tränat så mycket med den än, men nu ska det bli ändring på det :) Det gick ganska bra, men ibland kan lukter locka mer än godis faktiskt... Vi får fortsätta träna på!

Blev ett godisspår i skogen också -  det är alltid kul!


 

BAD

Av Grimm & Malin - 3 april 2012 12:00

Här kommer bilderna jag lovade att lägga upp - från när jag badade i min lilla "pool" när det var så varmt ute för nån vecka sen :)


 

 

 

Av Grimm & Malin - 2 april 2012 12:35

Här kommer en före- och en efter-bild sen trimningen!


Före

 

Efter

 


Står ju mycket snyggare på första bilden, men ni ser iaf att det är en hel del päls som fattas!

Ovido - Quiz & Flashcards