grimm

Alla inlägg under juni 2013

Av Grimm & Malin - 28 juni 2013 21:12

Igår när jag precis kommit hem från kvällspromenaden så gick Tess och hennes matte här förbi - och då är det ju tvunget att jag och Tess får busa lite också! Snacka om att vi blev trötta... (som ni ser på bilden).

Av Grimm & Malin - 26 juni 2013 18:53

Berättade ju att jag hälsade på hästar när vi var hos mormor och morfar häromdagen. Här kommer en bild på mig, Lucas och Frans! :)

Av Grimm & Malin - 24 juni 2013 21:27

Var ute och gick en lång runda med lillmatte ikväll. Träffade Mollie och Ella och luktade efter rådjur (lillmatte såg det men inte jag...). Men träffar på rådjur var å varannan dag nu när man går slingan. I förrgår tänkte jag springa efter ett som sprang över vägen 5 meter framför mig. Var lös också, men ångrade mig och vände tillbaka sån tur var. Och häromdan såg jag och matte ett med 2 kid :) ska försöka fånga dom på bild till er! Men sålänge får ni nöja er med en bild från kvällspromenaden för några dagar sen :)

Av Grimm & Malin - 23 juni 2013 20:09

Idag har jag hängt med familjen på en miniutflykt till Åhus. Doppade tassarna i havet, men det var allt. Hade gärna hoppat i helt, men det fick jag inte...
Efter Åhus så åkte vi hem en sväng till mormor och morfar. Hälsade på hästarna, påfåglarna, hönorna och korna + en kalv! :) Har varit helt slut sen jag kom hem.

Av Grimm & Malin - 22 juni 2013 17:30

Igår var det midsommar och eftersom familjen var iväg så fick jag vara hemma själv under kvällen. Men jag var ute och gick en runda med grannarna, så jag hade det bra i alla fall ;)
På natten när de kom hem igen hängde jag med husse och matte till några grannar som hade fest. Träffade en annan vovve och massa folk. Dagen har vi alla tillbringat ungefär såhär:

Av Grimm & Malin - 16 juni 2013 13:59

Vi kör väl en tillbakablick för juni också då! :)


2010 var jag med en dag på Summer Camp ;)

 


Bad i Lillsjödal 2011.

 


Midsommarfin 2012.

 

Av Grimm & Malin - 12 juni 2013 21:50

Igår kväll var jag, matte och lillmatte hemma hos Molly och träffade hennes nya "lillsyrra" Ella :) Kolla vad söt hon är!

Av Grimm & Malin - 6 juni 2013 20:51

Ojoj vad varmt det har varit idag! Har mest hållt mig i skuggan och tagit ett par snabbdopp i poolen. Kom nyss hem från en promenad med lillmatte. Får ta smårundor på dagen och en längre på kvällen för jag pallar inte värmen riktigt haha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards