grimm

Alla inlägg under juli 2013

Av Grimm & Malin - 28 juli 2013 18:09

Vi har fått en ny familjemedlem! Än så länge är hon mest jobbig, och vill bita i mina tassar hela tiden - tydligen är min svans rolig också... Jag kör på "ignorera-metoden" ett tag till i alla fall! Men vi ska nog få roligt :D


 

Av Grimm & Malin - 25 juli 2013 18:00

Jag är på semester med familjen nu, men när vi kommer hem flyttar det in en ny familjemedlem hos oss! :D Ni får veta mer när jag kommer hem ;)


 

Av Grimm & Malin - 18 juli 2013 18:00

I början på juni var ju jag, matte och lillmatte på Hovdala och gick en runda på hundslingan. Lovade ju bilder, och nu äntligen ska ni få några! Bättre sent än aldrig ;)


       

Av Grimm & Malin - 16 juli 2013 22:20

Har ju glömt lägga in denna bilden som lillmatte tog för ett par veckor sen. Ingen kanonbild, men kollar man riktigt noga så ;)
Förresten så har mitt våteksem läkt, och hältan gick över snabbt! :)

Av Grimm & Malin - 11 juli 2013 21:23

Idag upptäckte matte ett litet märke på min ena kind och det visade sig vara ett våteksem! :( Så det blev till att klippas och på med en kräm som förhoppningsvis gör att det läker snabbt. Sån tur är så kliar jag inte på det...
Och som om inte det var nog så "snubblade" jag till på altanen innan idag och blev lite halt på ena frambenet... Håll tummarna för att jag frisknar till fort! ;)

Här får ni en bild från igårkväll! :)

Av Grimm & Malin - 6 juli 2013 20:46

Värmen är tillbaka! Och jag har spenderat dagen åt att bada, slappa och gå kortispromenader - som vanligt när det är varmt alltså ;)

Av Grimm & Malin - 5 juli 2013 19:00

Slappade i sluggan, 2010.


 

Var på semester i Tingsryd, 2011.

  

Badade, såklart. 2012.

 


Av Grimm & Malin - 3 juli 2013 20:47

I lördags var Happy och hans familj här och hälsade på :) Här kommer en liten bild på oss.

Ovido - Quiz & Flashcards