grimm

Alla inlägg under juli 2012

Av Grimm & Malin - 28 juli 2012 18:11

I onsdags åkte husse, matte och minimatte uppåt i Sverige för lite semester, de kommer hem igen imorron. Så jag har varit själv hemma med Pysen och lillmatte! Har spenderat en del tid hemma hos Farmor och Farfar i skuggan nu när det varit så varmt, badat i min lilla pool och fått nöja mig med promenader på förmiddagarna och kvällarna. Det har varit alldeles för varmt för mig att orka göra något om dagarna nu, så jag klagar inte - sålänge jag har min pool så! ;)


Jag och lillmatte på semester i Tingsryd förra året :)

 

Av Grimm & Malin - 24 juli 2012 18:36

Idag åkte jag med familjen till hundbadet i Yngsjö! Första gången jag var där, och oj vad roligt det var! Nu är jag trött, tröttare, tröttast - så jag låter denna filmen berätta istället :)


Av Grimm & Malin - 18 juli 2012 16:15

Här kommer en liten kort film från gårdagen!


Av Grimm & Malin - 17 juli 2012 18:31

Har varit i Rammen idag och gått en runda i skogen. Jagade ekorrar, fastnade i en taggtråd när jag skulle hoppa över den - tappade mitt bärnsstenshalsband så det gick sönder och så letade vi svamp. Lillmatte filmade en massa som hon ska sätta ihop till en liten film sen, så kika in här om några dagar så ska ni få se! Här får ni ett litet smakprov sålänge ;)


 

Av Grimm & Malin - 16 juli 2012 16:50

...Jag bara skiter i dig!

Familjen var på Hästveda marknad häromdan och fick med sig denna hem till mig. Detta kan väl inte stämma?!


 

Av Grimm & Malin - 7 juli 2012 13:04

Efter promenixen i förmiddags tog jag mig ett härligt dopp i min lilla pool ;) Fast vattnet inte var mer än ca 10 grader så låg jag i säkert 10 minuter innan jag till slut gick och la mig på gräsmatten istället.

I år ska det baskemig bli av att vi åker till hundbadet i Yngsjö! Får hoppas på fint väder nu så man kan åka dit på kvällen :)


 

Av Grimm & Malin - 3 juli 2012 12:47

Ja, som sagt så var jag på utställning i Tollarp i söndags. Tråkigt nog var det bara jag i min grupp meen jag fick HP vilket innebar att jag gick vidare att tävla om bästa hane :) Där var det jag och en till hane (veteran) och han vann... På morgonen när vi kom det ösregnade det, så lillmatte tog inte med kameran denna gången, men här är iaf rosetterna jag fick!


 

Ovido - Quiz & Flashcards