grimm

Alla inlägg under februari 2012

Av Grimm & Malin - 25 februari 2012 16:40

Har alldeles nyss kommit in efter att ha varit ute i trädgården och busat en massa med grannen! Lillmatte var ute och fotade oss en runda, så här kommer några bilder :)


            

Av Grimm & Malin - 24 februari 2012 17:17

Igår följde jag med matte till hennes jobb (hon var ledig men åkte dit för att jag skulle få busa lite med barnen, hon jobbar på fritids.) På förmiddagen skulle de nämnligen ut i skogen, så då passade det ju perfekt att jag hängde med! Och kul var det! Ungarna turades om att hålla mig i början (men det var nog jag som gick med dem mest :P) och sen fick jag springa lös i skogen. Spårade och fick en massa godis. Jag dubbades även till fritidshund! De lovade att jag fick följa med dit flera gånger, och det tackar jag inte nej till. Men gissa om jag var trött när jag kom hem igen!

Tyvärr har jag inga bilder att lägga in från dagen, men men. Lägger in en 1 år gammal bild bara för att :)


 

Förresten! Har ju glömt att berätta vad jag fick i födelsedagspresent! Jag fick ett gosedjur i form av ett lamm. Började med att amputera ett ben och bita bort ögonen på han, men han lever och är rolig ändå :) Och så fick jag ett megastort märgben som kommer att räcka i flera månader.

Av Grimm & Malin - 16 februari 2012 16:39

Idag är ingen vanlig dag för det är Grimmes födelsedag hurra hurra hurra!


 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards