grimm

Alla inlägg under mars 2013

Av Grimm & Malin - 23 mars 2013 17:06

Hoppsan, nu var det längesen igen. Här är allt bra i alla fall! Husse och mattarna har haft fullt upp med att städa och packa idag. Imorron åker nämligen lillmatte och minimatte till London med 2 kompisar som ska sova över här inatt. Har jag tur kanske de kommer hem med ett engelskt hundben till mig eller nåt ;)

Av Grimm & Malin - 17 mars 2013 16:28

Nu var det ett tag sen igen! Igår var jag ute och gick en lång runda med Olzzon och hans matte. Vi har varit ute och gått tillsammans några dagar denna veckan :) Kul med promenadkompis!


Ett år gammal bild, men vi har inte förändrats så mycket ;)

 

Av Grimm & Malin - 8 mars 2013 12:41

Såhär fin blir man efter en härlig vårpromenad (i förrgår) ;)

Av Grimm & Malin - 4 mars 2013 16:07

Det gäller att välja sin plats noga! ;)

Av Grimm & Malin - 1 mars 2013 15:30

Såg att jag för 2 år sen skrivit att jag skulle iväg och trimmas - och nu är det snart dags igen! Ser nästan ut som en björn, med massa päls runt halsen framförallt, men nu ska jag bli vårfin ;) I slutet på mars blir det. Sen ska jag ju tydligen på utställning i April i Ekeby (Open Show) så då får man ju vara klippt och fin!


Såhär fint väder var det för 1 år sen - och denna veckan har det ju varit soligt! Inte jättevarmt, men lagom :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards