grimm

Alla inlägg under januari 2012

Av Grimm & Malin - 29 januari 2012 17:25

Här kommer några busbilder på mig och Olle/Olsson - grannvovven. I förrgår var jag hemma hos honom och busade, och igår var han hemma hos mig. Rolig kille det där! :)


       

Av Grimm & Malin - 22 januari 2012 12:23

Var ute och blev fotad lite innan idag, nu när vi fått snö! Blev dock inte så många bra foton denna gången, men här får ni ett par stycken i alla fall!


 

 

Och här får ni en film också minsann! Tog typ 20 minuter bara att ladda upp denna korta, så det blir nog första och enda gången jag laddar upp en film direkt i bloggen (alltså inte på youtube).



 

Av Grimm & Malin - 19 januari 2012 14:19

Lillmatte har köpt en ny kamera, så nu ska vi försöka liva upp bloggen igen!


 


 


 

Typiskt mig säger familjen. De säger att jag blivit en fjortis. 2-årstrotsen?

Av Grimm & Malin - 14 januari 2012 18:58

Har blivit en promenad med farfar (och farmor!) idag också minsann. Först en långprommis med matte, och sen en halvtimmespromenad med dom :) Det är bra att ha en extrahusse och matte ;)

Dessutom har jag fått en jättestor present idag! Sara hade fått en stoor påse hundmat, typ 15 kilo, som jag fick. Och mat tackar man inte nej till baka sådär.

Dessutom har lillmatte letat fram klickern igen, och just nu tränar vi in "rulla runt", vilket för tillfället bara är en halv rullning. Jag är inte så pass smidig så att jag kommer runt helt - än! Men vi övar på. Kanske får ni se resultatet här på bloggen om ett tag. Håll utkik!


Under tiden bjuder jag på en bild från i höstas. Wow, den bollen var rolig (tills jag punkterade den...)

 

Av Grimm & Malin - 11 januari 2012 14:28

Hoppsan hejsan, det var ett bra tag sen jag skrev här nu! Vet inte riktigt var jag ska börja, så jag börjar med gårdagen ;)

Farfar kom och knackade på och frågade om han fick låna mig, och självklart fick han det! Så det blev en runda på en timme med honom i det fina vädret :) Träffade på Bobby (min polare) och hans matte och husse också. Han, ja farfar alltså, har sagt att han ska ut och gå med mig ibland nu när jag är själv. Ja, för den 2:a januari fick lilla Vickan somna in... Hon blev sjuk nyårsdagen, och det visade sig vara pga hennes sjukdom (cushings) och det fanns tyvärr inte så mycket att göra åt det :(

Men helt ensam är jag ju inte, jag har ju Pysen!


Vicki   

 

Ovido - Quiz & Flashcards