grimm

Alla inlägg under april 2013

Av Grimm & Malin - 27 april 2013 14:00

Tyckte att det var dags för en ny, lite vårigare header, så igår tog jag tag i saken! :)


 

Av Grimm & Malin - 26 april 2013 18:00

Här kommer fler bilder sen i måndags vid sjön :)


 





Av Grimm & Malin - 23 april 2013 14:36

Igår körde vi ner till sjön och gick en runda :) Husse fiskade (utan någon fiskelycka) och gissa om det var kul att kolla efter "plumset" när han kastade ;) Hade gärna hoppat efter, men fick ju inte bada... Här kommer ett gäng bilder! Kommer lägga in fler i veckan.


Idag har jag varit nere vid branndammen med Olzzon och badat och busat! Och igårkväll kom det hem en goldentjej till oss, så då blev det med en massa bus :)







Av Grimm & Malin - 18 april 2013 16:22

Här kommer en bild till från igår :)

Av Grimm & Malin - 17 april 2013 18:13

Idag var det så härligt väder, så jag åkte med matte och lillmatte till blåsippebacken och gick en runda. Massa nya lukter och ett nedfallet träd som var hur kul som helst att klättra på! Fler bilder kommer att dyka upp snart :)

Av Grimm & Malin - 10 april 2013 15:00

Var ute och gick med lillmatte innan idag. Vi gick slingan, och sen förbi skolan. Ungarna hade rast så det var några som kom fram och hälsade på mig. Brukar ju gå där förbi så de flesta känner mig rätt bra nu ;) Blev en massa spring med dom, och de försökte få mig att göra en massa trix - med varierande resultat, haha. Glöm att jag spelar död eller bugar för dom alltså... psh. Men sitt och ligg funkade i alla fall!


Är förresten inte helt frisk här hemma. Har lite hosta och är lite snorig. Har väl fått lillmattes förkyldning... Vi får hålla tummarna för att jag blir bättre snart igen :)


Kollade igenom bildarkivet, och tydligen så badade jag i min lilla "pool" för ett år sen (2 april). Var det så varmt då?

 

Av Grimm & Malin - 2 april 2013 16:42

Igår var det utställning i Ekeby. Eller, det var inte i Ekeby förresten - de hade haft inbrott i ridhuset där vi skulle vara, så platsen flyttades till Åstorp istället. Kom i alla fall 4:a och fick ytterligare en grön rosett! Tror jag har typ 5-6 gröna open show-rosetter nu... Dags för en röd tycker jag ;)  


  Förra året i Ekeby fick jag en blå (andra plats!)

  Men i år blev det en sånhär igen (den till vänster).

Ovido - Quiz & Flashcards