grimm

Alla inlägg under januari 2011

Av Grimm & Malin - 31 januari 2011 19:32

Förlåt att jag inte skrivit på ett par dagar!

Igår var jag ute och gick en jättelång runda med matte och minimatte. Gick runt Bertes Ängar, jag har aldrig gått där innan, men det lär bli många turer där i vår! :)

Imorron kommer det in en lite rolig bild också - på vad lillmatte möttes av när hon kom hem idag ;)

Av Grimm & Malin - 29 januari 2011 15:19

Har varit ute och gått en låång runda med mattarna idag! Var tänkt att Vicki skulle hänga med, men hon ville inte längre än till farmor och farfar, så hon fick vara där under tiden vi gick ;) Och jag ramlade nerför deras trappa när vi lämnade henne! Jag stod uppe på trappan, hoppade upp på lillmatte när hon kom ut, tog ett steg bakåt, och där var ett trappsteg! Ramlade ner och landade på sidan... Men det gick bra! ;) Nemas problemas.

Träffade 2 små vovvar under promenixen :) Och så luktade jag rådjur, kastade med pinnar, och bar runt på en stoor pinne också! Sprang lös hela rundan, så nu är jag slutkörd!

Av Grimm & Malin - 28 januari 2011 15:26

Nu ska jag ut och gå med matte i kylan! Blåser kallt idag, och mattarna gnäller - men inte jag ;)

Av Grimm & Malin - 26 januari 2011 16:31

Här kommer några bilder från idag :)


  

  

  

  

  

  

Av Grimm & Malin - 26 januari 2011 14:08

Lillmatte är ledig idag, och imorron också :) Så det blev en långprommis i skogen innan idag - i det fina vädret! Solsken, men ganska kallt. Fast det bryr ju inte jag mig om ;) Träffade farfar, som var ute i garaget och mekade.

Bilder från promenixen kommer in snart eller ikväll ;)

Av Grimm & Malin - 25 januari 2011 15:45

Snacka om att jag var toppad när lillmatte kom hem idag! Proppade in alla leksaker jag kunde i munnen och sprang runt med dom och grymtade. Blev en promenix i skogen :) Vi körde "följa John" ;) Jag gick bakom lillmatte heela tiden, fast jag var lös. Men fick ju såklart springa fritt också :)

Av Grimm & Malin - 23 januari 2011 17:13

Här kommer en hel drös bilder från idag! :)


  

  

  

  

  

  

  

  

Av Grimm & Malin - 23 januari 2011 14:24


Idag har jag träffat Mira :) Vi gick en bit av slingan, det går ju inte att gå inne i skogen för där är ju bara isbana... Sen fick vi busa av oss på grusplanen vid skolan :)
Och nu kan jag faktiskt kalla mig för "storebror", för nu är jag större än syrran ;)

Alltid lika kul att träffa Lotta och Mira :) Fler bilder kommer in på bloggen ikväll! För nu är jag liite trött ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards