grimm

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Grimm & Malin - 7 januari 2011 17:52

Jag kan ju erkänna att det inte är så kul att träna när man bara får samma vanliga godis hela tiden. Därför har lillmatte gjort eget godis till mig idag! Hon skivade upp tärningar av blodpuddning, och nu står det i ugnen för att torka :) Förhoppningsvis så blir jag lite mer "på hugget" med träningen när jag får dom istället ;)

Av Grimm & Malin - 7 januari 2011 14:06

Kom hem från en intressant promenad med lillmatte för en stund sen. Det har gått rådjur i vår park, bara några meter från vårt hus! Där började spårningen. Sen fortsatte jag inne i skogen (efter lite träning med klickern :) ) Tryckte ner hela huvudet i snön för att få upp alla luktspår ;)


Här kommer en av filmerna sen i förmiddags :) Och en galen bild ;)



  

Av Grimm & Malin - 7 januari 2011 11:35

Jag har varit överpigg nu på morronen, busat med katten och slängt runt med mitt rep (som faktiskt har varit en leksak). Det har filmats - så kanske kommer det in nån film redan senare idag ;) Och ett par bilder också i så fall.


I eftermiddag kommer mormor och morfar hit, de ska äta middag här idag :) Då ska jag visa dom att jag kan buga! Snart är jag nog reda att visa en film på det också ;)


    I denn boken finns en massa bra trix! Nästa projekt blir "backa".


Nu är headern helt klar! Tacka vet jag paint och picnik.com - vi har photoshop, men det är för krångligt till och med för lillmatte, hehe.


    

Ovido - Quiz & Flashcards