grimm

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Grimm & Malin - 17 januari 2011 18:09

Jag och lillmatte sitter och planerar vilken kurs vi ska gå till våren. Just nu står det mellan en grundkurs i Rallylydnad eller en Aktiveringskurs - och det lutar mer åt aktiveringskursen, jag kommer nog att tycka att den är roligare. Verkar vara mycket spårning osv :) Den är för Roger som vi gick valpkursen för, och det är ju här i Vinslöv också.

Nån mer som ska gå nån rolig kurs till våren? Kanske någon som till och med vill haka på oss i aktiveringskursen? Alltid roligare när man känner någon ;)


Här kan ni läsa mer om kursen förresten: http://www.rogeraberg.se/hundkurser/aktiveringskurs/

Av Grimm & Malin - 17 januari 2011 14:12

Nu har jag kommit hem från en riktig spårpromenad med lillmatte! Jag fick söka upp mitt rep några gånger, och sen blev det några godissök :) Nu är jag trött som bara den.

Och jag har ju glömt bort att berätta att jag inte blir halt längre! Skönt. Nu kan jag springa på som vanligt igen :)

Här kommer en film från idag, när jag söker godis i skogen :)


Ovido - Quiz & Flashcards