grimm

Alla inlägg under maj 2012

Av Grimm & Malin - 29 maj 2012 17:26

Ja, jag lever! Har inte haft tid att skriva här, men jag kan säga att det inte hänt nåt spännande precis.

Men jag är anmäld till en ny utställning! Denna gången blir det i Tollarp, den 1 juli. Vi får se hur det går. Fick en trimtid idag också, så snart blir jag sommarsnygg ;)


 

Av Grimm & Malin - 12 maj 2012 12:38

Här kommer en hel drös bilder från syskonträffen förra helgen, enjoy!


Vi började med ett härligt lerbad, som ni ju sett innan.

Sassi och Mira :)

Sen gick vi vidare och badade i sjön.

Jag och Sassi.

Vi apporterade lite också. Här är det Mira som är i farten.

Sista badstoppet blev vid en bäck - blev apporteringe här med. Jag på bilden.

                

Av Grimm & Malin - 7 maj 2012 18:07

Igår var jag, matte och lillmatte iväg och träffade syrrorna! Har ju bara träffat Mira innan, men nu så fick jag äntligen träffa Sassi också (som även hon bor i Vinslöv!). Blev lerbad, apportering, spring, bus och mer bad (så vi blev rena igen). Här kommer ett par familjefoton :)


Jag, Mira och Sassi - rena och fina "Muddy Retrievers" ;)


Sassi, Mira och jag. Här hade vi badat av oss i sjön.

    


Fler bilder kommer dyka upp, så håll koll!

Av Grimm & Malin - 1 maj 2012 17:34

Vilket härligt väder vi har haft denna långhelgen! Har blivit en del bad i min lilla pool, långpromenader och lite bus med grannen :) Har tyvärr inge bilder alls från denna helgen dock...



Ovido - Quiz & Flashcards