grimm

Alla inlägg under oktober 2013

Av Grimm & Malin - 25 oktober 2013 20:52

Ekorrspaning på eftermiddagspromenaden :)

Av Grimm & Malin - 13 oktober 2013 17:30

Började dagen med en liten promenad med lillmatte i skogen. Sen var familjen på 50-årskalas och jag fick inte hänga med... Fick vara hemma och slappa med Gunni istället! Och nu har jag precis varit ute å gått med matte i höstrusket. Blir att mysa framför brasan resten av kvällen! :) Här får ni en bild från idag.

Av Grimm & Malin - 6 oktober 2013 14:33

Bus och bad med syrran, 2010 :)

 


2011 var familjen i Turkiet och jag bodde hemma hos farmor å farfar (inga bilder på mig! :( )

 


Hade fullt upp med att leta reda på ekorrar i skogen, 2012.

 

Av Grimm & Malin - 2 oktober 2013 17:49

Här ekar det tomt minsann! Anledningen är väl att allt rullar på som vanligt, plus att lillmatte (min bloggassistent) har fullt upp med praktik och planeringar! Här får ni en bild från en promenad häromdagen :) Härligt med höst!

Ovido - Quiz & Flashcards