grimm

Alla inlägg under september 2012

Av Grimm & Malin - 16 september 2012 18:16

Har ju glömt att berätta om utställningen förra söndagen - open show på Örenäs! Finns dock inget roligt att berätta, haha. Vi var 3 stycken i min grupp och jag kom 3:a... Jag behöver tydligen fortfarande växa till mig ;) Fick med mig en gul rosett hem iaf - alltid nåt. Och efter utställningen hälsade vi på hos familjen Ståhle så det blev en massa bus med Happy :)


Igår var Vippen här en liten runda på eftermiddagen och hälsade på. Tydligen går han att busa lite med fast han är så luten ;) Har ni tur kommer det kanske upp en liten film på oss snart!


 

Av Grimm & Malin - 9 september 2012 18:04

Känsliga tittare varnas. Nu kör vi ;) Bildbomb på min "bonusbror" (mosters vovve) 12 veckor gamle Vippen!



           



Av Grimm & Malin - 6 september 2012 18:41

Min moster har skaffat sig en riktig sötnos till vovve - kolla bara! Jag och matte har passat honom idag när moster var på jobbet och förhoppningsvis kommer han hit många gånger till - lille Vippen ;)

Av Grimm & Malin - 1 september 2012 18:10

 

Ovido - Quiz & Flashcards