grimm

Alla inlägg under mars 2012

Av Grimm & Malin - 27 mars 2012 16:25

Igår var jag och trimmades på GoldKlitts kennel :) Att stå på det där lilla bordet måste ju va det jobbigaste som finns typ... Fick sitta ner en stund på slutet iaf, tur de! Fick med mig en påse godis hem plus en ny "spårexpertscarf" och ett halsband :) Före och efter bilder kommer!


En sån här scarfs! Min gamla är så sliten nu, jag har ju den alltid på mig (ja, förutom när jag sover) så det fick bli en ny :)

 

Av Grimm & Malin - 24 mars 2012 15:50

Idag åkte min lilla pool fram. Eller ja, inte den rosa fina, utan den lilla (botten på en kaninbur). Den stora får vänta tills det blir lite varmare :) Hur gött som helst att slänga sig i vattnet efter en promenix! Lillmatte har bilder, men har inte lagt in dom än - de kommer!


Jag får iaf inte plats i den på detta hållet längre! Knappt på längden heller :P

 

Av Grimm & Malin - 21 mars 2012 11:50

Här kommer några nya, fjantiga bilder på mig, så ni håller er uppdaterade ;)


       

Av Grimm & Malin - 12 mars 2012 14:58

Tog en liten promenix med lillmatte och minimatte idag. Vi gick inom farmor och farfar på vägen hem och då ville farfar också ut och gå med mig! Tur att vi bara gått en kortis innan, för två långprommisar hade jag inte orkat i denna värmen ;) Fick dock vila mig lite i skuggan innan vi gick igen medan mattarna fikade. Nu, efter ungefär 1½ timmes promenad(er) är jag helt slut.


Fick låna farmors solbrillor. Kolla vilken cooling jag är!

 

Av Grimm & Malin - 2 mars 2012 15:07

Idag har jag gått en låång runda med lillmatte. Vi gick runt sjön, och hela rundan tog 1½. Det var dövarmt, så hade gärna fått skjuts hem den sista kvarten, haha. Har badad idag också, så nu är jag ren och fin (okej, skitade ner mig lite på promenaden men iaf). Ska trimmas snart också så jag blir riktigt vårfin! Här kommer bilder från promenixen:


 

Tittar på ankorna. De var intressanta... synd att jag inte fick springa lös. Wow vad kul det hade varit!

       

Svanarna var också rätt intressanta, men fattar inte varför lillmatte var tvungen att ta en massa bilder. Trååkigt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards