grimm

Alla inlägg under november 2011

Av Grimm & Malin - 18 november 2011 11:04

I förrgår var jag hos veterinären. Häromdagen bet jag av en gren från en taggig björnbärsbuske, och efter det började jag slicka en massa och dreggla. Matte kollade om det satt fast en tagg eller nåt i munnen, men kunde inte hitta nåt -så det bar av till veterinären! Där fick jag lugnande och så kollade dom i munnen på mig, Det visade sig att jag hade fått några småsår i gommen (antagligen från busken då) plus att jag nog var lite förkyld. Mina mandlar var lite svullna också.

Snacka om att jag var groggy sen hela kvällen (och dreglade mer än innan, trevligt). Men jag fick ingen medicin eller så, utan vi skulle avvakta. Nu är det dock mycket bättre! Inget slickande och inget dreggel :)

Av Grimm & Malin - 4 november 2011 19:43

Var ju ett tag sen sist nu. Men det har väl inte hänt så mycket sen sist precis. Har varit och "jagat" en gång till, gått långa höstpromenader m.m

Här kommer en liten bild från en av promenaderna. Så att ni inte glömmer hur söt jag är alltså.


    

Ovido - Quiz & Flashcards