grimm

Alla inlägg under augusti 2012

Av Grimm & Malin - 30 augusti 2012 13:05

Vårt internet segar sig fortfarande, så lillmatte laddade ner bloggplatsens app till sin mobil. Så nu kan ni räkna ned några små inlägg här lite oftare! :) Här kommer en ny bild från häromdagen.

Av Grimm & Malin - 24 augusti 2012 21:39

Den dåliga uppdateringen just nu beror på vårt internet som är hur segt som helst! Förhoppningsvis är det normalsnabbt igen snart, och då ska ni få lite nya bilder kan jag lova er :)


Men ni har inte missat nåt speciellt. Jag är anmäld till utställningen på Örenäs slott den 8:e september (open show) och ska snart iväg och trimmas igen.

Och igår hade vi begravning för Pysen, som fick somna in den 7:e... Så nu är jag "ensamdjur" för första gången i mitt liv. Himla tråkigt är det, ingen att busa med...


R.I.P Pysen

   

Av Grimm & Malin - 14 augusti 2012 13:13

Idag åkte jag, matte och lillmatte till Lillsjödal för att gå en runda och bada. Här är en film! :)


Av Grimm & Malin - 13 augusti 2012 16:53


 

Av Grimm & Malin - 5 augusti 2012 19:12

Här kommer en hel drös bilder på mig och Happy - familjen Ståhle's vovve :) Han var här hemma för ett par veckor sen och i fredags var jag hos honom en vända i Bjuv. Min nya bästis!


Gissa vem som var lycklig äver att han också hade en egen pool ;) Han var dock en badkruka, haha...


Inte fel med ett dopp mellan allt bus och spring!


Mitt i ett skak.

     


Sen var det full fart igen!


Och lite sniffande såklart.


Happy :)

     

Ovido - Quiz & Flashcards