grimm

Alla inlägg under juni 2012

Av Grimm & Malin - 30 juni 2012 21:58

Imorron ska jag på utställning i Tollarp! Det är bara 10 anmälda golden, men vet ju inte hur många som är i min grupp... Kanske är själv? Hoppas inte ;) Berättar mer om hur det gick sen såklart!

Av Grimm & Malin - 14 juni 2012 20:45

Tänkte bara kika in en snabbis och berätta att jag lever ;) Har inte blivit så mycket uppdatering den senaste tiden, men dagarna rullar förbi som vanligt. Häromdan spenderade jag eftermiddagen hemma hos farmor och farfar för att de tyckte synd om mig om jag skulle behöva vara hemma själv i hela 3 timmar ;) Gick först en runda med farfar och sen slappade jag i deras trädgård resten av eftermiddagen :)

Träffar förresten på rådjur i skogen nästan varje dag nu tycker jag. Hade mer än gärna sprungit efter, men tyvärr får jag ju inte det. Husse säger att jag får vänta med det tills i höst - då ska jag stöta upp rådjur till honom och visa vad jag går för!


Undrar vad jag gör om det dyker upp ett rådjur i vår trädgård? Förra året var de ju inne hos grannen...

 

Av Grimm & Malin - 4 juni 2012 13:18

Igår var det marknad här i Vinslöv! Hängde med matte, lillmatte och minimatte ner där för att köpa lite hundgodis och för att socialtränas lite. Träffade en massa trevligt folk som hälsade, några trivliga vovvar och en mindre trevlig chihuahua... Men tror ni vi hittade det vi var ute efter? (Alltså hundgodis) Nepp! Inga hundgrejer alls fanns det tråkigt nog. Nästa år kanske?


 

Ovido - Quiz & Flashcards