grimm

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

RAMMEN

Av Grimm & Malin - 24 november 2013 13:14

Igår förmiddag åkte jag, husse och matte upp till Rammen en sväng. Blev en himla massa spring och luktande - och ett litet dopp i bäcken ;) Får ju passa på nu innan det blir alldeles för kallt!

När vi kom hem igen så åkte familjen till eko. Farfar kom hit och skulle hälsa på, men eftersom ingen var hemma så bestämde han sig för att gå en runda med mig istället. Så igår blev jag riktigt rastad!


Hittills idag har det inte hänt så mycket. Gick en runda med lillmatte i förmiddags. Vi får väl se om det händer nåt mer sen :)


Sista doppet i Rammen förra året.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grimm & Malin - 30 juli 2014 12:27

Ojojoj vad längesen jag skrev här då! Får väl skriva några rader om vad som hänt sen april, om jag minns... Jag har varit på 2 utställningar. På den ena gick jag vidare gör att tävla i novis bis och där kom jag 2a av 12 stycken! På den senaste i Tol...

Av Grimm & Malin - 9 april 2014 17:53

Tänkte bara kika in för att chocka er med ett inlägg och ge er några bilder från ett par hundträffar! :)...

Av Grimm & Malin - 23 februari 2014 19:46

Hallå på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Anledningen är att lillmatte flyttat och nu har hon inte nån stenkoll på vad jag hittar på om dagarna. Och inte kan hon dokumentera något heller! Men nu så ska jag slänga slänga in en uppdatering ...

Av Grimm & Malin - 4 januari 2014 20:36

Idag slog vi rekord på hundträningen! Vi var nämligen hela sjutton stycken vovvar! Vi körde det vanliga plus några nya övningar :) Jag har snott några bilder från hundgruppen på facebook, så hoppas det är okej att jag lägger ut några här! ...

Av Grimm & Malin - 29 december 2013 14:01

Hundträff igår igen :) Efter det blev det bus med Nox i parken! Det regnade hela tiden, sån tur var så hade jag mitt nya täcke på mig. Men jag blev ändå jätteskitig.... kolla bara! Blev in i duschen direkt när vi kom hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards