grimm

Alla inlägg under december 2013

Av Grimm & Malin - 29 december 2013 14:01

Hundträff igår igen :) Efter det blev det bus med Nox i parken! Det regnade hela tiden, sån tur var så hade jag mitt nya täcke på mig. Men jag blev ändå jätteskitig.... kolla bara! Blev in i duschen direkt när vi kom hem.

Av Grimm & Malin - 23 december 2013 13:51

Ville bara passa på att önska er alla en god jul (och ett gott nytt år! Men vi lär väl höras innan det hoppas jag ;)). Har ju inte fått några klappar än, men jag har såklart varit och sniffat lite bland julklappspåsarna, och det verkar som där finns en del paketer som husse och mattarna inte inte har nån nytta av (det luktar hundgodis minsann!). Men jag kan ju ha fel. Vi får se imorron! :)


 

Av Grimm & Malin - 15 december 2013 17:01

Igår var det träningspromenad med "hundgruppen" igen :) Vi gjorde några övningar, hussarna och mattarna fikade och så fick jag busa med Enzo! Sen sov jag gott resten av dagen ;)
Idag var vi iväg igen. Denna gången för att träffa en gubbe från kommunen. Matte och några till har snackat med honom för att vi vill ha en hundrastgård här i Vinslöv. Han verkade vara positiv iaf, så nu får vi se hur det blir med det.

Har inga bilder från träffen denna gången, men här får ni en "lysande" bild på mig och Gunni ;)

Av Grimm & Malin - 8 december 2013 17:17

Igår hände nåt spännande och roligt! Några hade planerat en hundträningspromenad här på vår slinga. Vi träffades vid rampen och sen gick vi en runda och tränade på hundmöten :) Jag är ju faktiskt redan duktig på det, men det var kul ändå. Träffade och busade med en massa vovvar - vi var typ 10 hundar som var med! Och Vippen, Hazze och Nox hade också tagit sig hit :) Dom hängde med mig hem en runda efteråt med, fikade och busade med Gunni lite ;)
Nästa vecka ska vi träffas igen, då blir det att träna på nya grejer. Bor ni i Vinslöv så kan ni kolla in "Vinslövs hundgrupp" på facebook så hittar ni allt där! Här kommer ett par bilder (lånade en från Nox matte med).

Av Grimm & Malin - 5 december 2013 19:41

Nu har vi ju hoppat in i december, så här kommer en tillbakablick som vanligt :)


Fullt ös medvetslös med T-Son, 2010.

  


Hade visst inte några bilder från december 2011, men i januari 2012 busade jag en massa med Olle!

 


Vinterpromenad 2012 :)

 



Ovido - Quiz & Flashcards