grimm

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Grimm & Malin - 9 oktober 2010 17:00

Idag åkte vi till Lillsjödal för att spåra lite med syrran :) Blev även lite apportering. Första gången jag testade det "på riktigt", superkul var det :)

Syrran gjorde lite mer komplicerade spår än jag, och var jättebra på det. Jag nöjde mig med lite personspår/uppletande och godisspår ;)

Sen när vi var klara med det så fick vi bada i sjön som var där! WOW säger jag bara! ;) Har nog aldrig haft så kul :D Och nu är jag sådär lite lagon trött ;) (Okej, skittrött är jag!)

Här kommer en bildbomb från dagen! :)





Lite bubbel blev det också ;)

    





Roligaste bilden på mig sägs det... Ser ju ut som en mops!

 


Vi hittade en gammal boll i vattnet.

Finders keepers, right?


Fy för koppel vid sjöar!


Tack Lotta och Mira för idag! Det får vi göra om :)                                    

Ovido - Quiz & Flashcards