grimm

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

FYRA

Av Grimm & Malin - 8 maj 2011 18:15

Jag ska börja med att berätta vad som hände när vi kom fram till utställningsplatsen. Vi skulle fram och få vår nummerlapp m.m och de säger att vi inte står med! Nähä, kollar igenom så vi inte hamnat i fel klass, men nej. Sen till slut hittar dom mig - i junior II klassen för tikarna! Lite fel ;) Men det ordnade sig ju sån tur var.

Blev en fjärdeplacering idag. När jag sprang i ringen med matte så kom det en plastpåse flygande mitt framför mig - tänkte rusa efter den men det gick ju inte...

Så, ännu en grön rosett, ännu en röd matskål och ännu ett litet paket mat blev det! ;)

Ni vet ju hur den rosetten ser ut, likadan som jag fick på Örenäs. Men bilder på mitt påfyllda pristräd kommer. Lillmatte kommer antagligen ha fullt upp ett tag framöver, men nån dag ska hon väl ha tid med det hoppas jag! :)


 
 
Speedy

Speedy

9 maj 2011 23:04

hej Grimm!

du är väl stolt va? ska jag vara ärligt tyckte jag att det gick bra ändå, kunde varit sämre.

Var också på hund utställning den åttonde, jag blev BIR och BIG 3, Kazzie blev BIM och BIS veteran

http://www.honeytaste.bloggplatsen.se

Grimm & Malin

10 maj 2011 15:54

Va bra, grattis till er! :)

 
Towe L Ottosson

Towe L Ottosson

10 maj 2011 21:18

Grattis Grattis Grimm!
Skall ni in på ringträningen den 18/5?
Klockan 19 på kvällen vi har varit inne några gånger nu och det e jättr trevligt!
Ha det gott.

Vov vov Ricco & Alfons & Towe

http://cockettsriccardo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grimm & Malin - 30 juli 2014 12:27

Ojojoj vad längesen jag skrev här då! Får väl skriva några rader om vad som hänt sen april, om jag minns... Jag har varit på 2 utställningar. På den ena gick jag vidare gör att tävla i novis bis och där kom jag 2a av 12 stycken! På den senaste i Tol...

Av Grimm & Malin - 9 april 2014 17:53

Tänkte bara kika in för att chocka er med ett inlägg och ge er några bilder från ett par hundträffar! :)...

Av Grimm & Malin - 23 februari 2014 19:46

Hallå på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Anledningen är att lillmatte flyttat och nu har hon inte nån stenkoll på vad jag hittar på om dagarna. Och inte kan hon dokumentera något heller! Men nu så ska jag slänga slänga in en uppdatering ...

Av Grimm & Malin - 4 januari 2014 20:36

Idag slog vi rekord på hundträningen! Vi var nämligen hela sjutton stycken vovvar! Vi körde det vanliga plus några nya övningar :) Jag har snott några bilder från hundgruppen på facebook, så hoppas det är okej att jag lägger ut några här! ...

Av Grimm & Malin - 29 december 2013 14:01

Hundträff igår igen :) Efter det blev det bus med Nox i parken! Det regnade hela tiden, sån tur var så hade jag mitt nya täcke på mig. Men jag blev ändå jätteskitig.... kolla bara! Blev in i duschen direkt när vi kom hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards