grimm

Alla inlägg under augusti 2011

Av Grimm & Malin - 4 augusti 2011 17:56

För det första, imorse rymde jag. Husse släppte ut mig i trädgården innan han skulle köra och handla imorse, och när han gick ut ett par minuter senare var jag inte där. Klockan var bara 9, men resten av familjen var uppe illa kvickt och gick ut och letade.

Efter ett tag hittade matte mig, då var det en som hade stoppat mig ett par kvarter hemifrån. Men jag visste att jag hade gjort fel, för jag kröp fram till henne...

Och igår hittade grannarna mig påväg upp i parken...

Så denna dagen har jag spenderat i en 15-meterslina i trädgården. Inte det minsta kul.

Jag vägrar ju berätta varför jag rymde, men mattarna gissar på tonårstrots (jag är ju i den åldern nu) eller så är det löptikar i närheten.


  Såhär nöjd är jag inte nu!


Nog om det. Idag fick matte brev från SKK med mina röntgenresultat. Inte så bra kan jag ju säga. Hade en C höft, och en B. På min vänstra armbåge hade jag en 3:a (det benet jag haltade på när jag var yngre) och på den andra hade jag en 0:a som tur var.

Så nu står det på "min SKK sida" att jag har C höfter och 3:or på mina armbågar...

Men nu tänker vi inte på det mer! Jag kan ju inte sluta springa, busa, spåra och allt annat kul som finns bara för detta. Har hört att jag ska få liite mindre mat istället, för att belasta så lite som möjligt. Ett par 3 kilo mindre skadar ju inte.

Ovido - Quiz & Flashcards