grimm

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

MIN "SEMESTER"

Av Grimm & Malin - 5 oktober 2011 16:46

Ja, familjen var ju i Turkiet förra veckan, och jag och Vicki bodde också på hotell - hemma hos farmor och farfar ;)

Och vi har haft det bra kan ni tro! Farfar har tagit hand om mig mest, och farmor har haft hand om Vicki (när det gäller promenader då framförallt). Allting har gått efter ett strikt schema. Frukost 06.00 Morronpromenad 07.00 Mellis 12.00 Kvällsmat 18.00 Kvällsprommis 19.00 Haha ;)

Jag och farfar gick hela slingan 2 gånger om dagen hela veckan. Lyx! Vicki och farmor tog ett par kvarter istället.


När familjen kom och hämtade oss i söndags kväll blev vi såklart jätteglada (mest jag). Men dagen efter, var vi ute en runda i trädgården på förmiddagen (jag och Vicki). Matte släppte ut oss och gick ner i källaren för att hänga tvätt. Efter ett par minuter ringer farmor och berättar att Vicki är där hemma! Ja, då hade hon sprungit dit helt själv! Undrar om hon haft det extra bra? ;) Tur att det bara är 3 hus mellan oss.

Men nu har hon hållt sig hemma ;)


Hotellet som de bodde på :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grimm & Malin - 30 juli 2014 12:27

Ojojoj vad längesen jag skrev här då! Får väl skriva några rader om vad som hänt sen april, om jag minns... Jag har varit på 2 utställningar. På den ena gick jag vidare gör att tävla i novis bis och där kom jag 2a av 12 stycken! På den senaste i Tol...

Av Grimm & Malin - 9 april 2014 17:53

Tänkte bara kika in för att chocka er med ett inlägg och ge er några bilder från ett par hundträffar! :)...

Av Grimm & Malin - 23 februari 2014 19:46

Hallå på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Anledningen är att lillmatte flyttat och nu har hon inte nån stenkoll på vad jag hittar på om dagarna. Och inte kan hon dokumentera något heller! Men nu så ska jag slänga slänga in en uppdatering ...

Av Grimm & Malin - 4 januari 2014 20:36

Idag slog vi rekord på hundträningen! Vi var nämligen hela sjutton stycken vovvar! Vi körde det vanliga plus några nya övningar :) Jag har snott några bilder från hundgruppen på facebook, så hoppas det är okej att jag lägger ut några här! ...

Av Grimm & Malin - 29 december 2013 14:01

Hundträff igår igen :) Efter det blev det bus med Nox i parken! Det regnade hela tiden, sån tur var så hade jag mitt nya täcke på mig. Men jag blev ändå jätteskitig.... kolla bara! Blev in i duschen direkt när vi kom hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards