grimm

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Grimm & Malin - 12 september 2011 16:43

Igår var det Open Show på Örenäs slott. Kort och gott - det var 5 stycken hundar i min grupp och jag blev 4:a, som vanligt typ ;) Blev ännu en grön rosett (har 3 stycken nu!) och en pipigelkott. Ärligt talat tror jag domarna på alla utställningar bara typ lottar ut placeringarna, för jag fick ett jättebra omdöme, inget negativt alls - så vad går de efter egentligen? Dessutom skötte jag mig utmärkt i ringen, och satte mig inte ner eller nåt sånt trams! Oh, visst ja - jag fick lite kritik för att jag hade svansen för högt när jag sprang. Haha, ska man inte vara glad eller?


Örenäs för ett år sen - samma placering! Haha... Lillmatte var inte med igår, så det blir inga bilder denna gången tyvärr.

 

Ovido - Quiz & Flashcards