grimm

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Grimm & Malin - 18 november 2012 12:45

Imorse kom Farfar och hämtade mig för att gå en lång runda runt sjön. 2 timmar senare kom vi tillbaka, och då hade jag hunnit med lite bad i sjön, spanat in en massa ankor och gäss m.m Gissa om jag var trött efter den rundan!


I fredags var jag med matte på hennes jobb (hon arbetsprövar på typ ett ålderdomshem nu). Träffade en liten chihuahua som också var med sin matte :) Blev klappad av gamlingarna, spelade bingo, tiggde till mig lite mat... Och så hittade jag nåt häftigt: ett akvarium med en massa fiskar! Oj,vad intressant det var att sitta å kolla på dom ;) 4 timmar var jag där, och det räckte gott och väl - sov gott resten av dagen! Förhoppningsvis kan jag hänga med dit nån dag i veckan i fortsättningen :)


Vid sjön i våras :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards