grimm

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Grimm & Malin - 3 januari 2013 16:30

Jag har haft lite klia i mina öron några dagar, så igår bar det av till veterinären för att kolla upp det - och för att vaccineras. Och fy, det var det värsta jag varit med om! Inte vaccinationssprutan, den var ju ingenting - men när de skulle rengöra mina öron...

Först kollade dom i mina öron, och tog ett litet prov på en tops, nemas problemas. Sen kom det in en annan vette som skulle rengöra mina öron. Det var inte ett dugg kul. Hon hällde först i en massa rengöringsmedel sen skulle hon ner och peta med massa bomullsgrejer. Fick värsta paniken och till slut fick hon hämta en som skulle hjälpa till att hålla mig. 3 personer var de som höll fast mig (men jag lyckades ändå snurra loss mig ett par gånger). Till slut var det i alla fall klart. Aldrig varit så anfådd. När vi skulle gå hem höll jag på att svimma i vänthallen. Vinglade till flera gånger, så jag fick gå ut och få lite friskluft. Nej fy, det vill jag inte vara med om igen!

Visade sig att jag hade lite svampgrejer i öronen, så nu ska jag få örondroppar några dagar...


På tal om nåt helt annat så bjuder jag på en bild från i julas! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards