grimm

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

HÅL I VÄGGEN!

Av Grimm & Malin - 8 oktober 2010 19:12

Lovade ju att jag skulle berätta om hur jag förstört vårt hus också...

Jag har aldrig i hela mitt valpliv (8 månader snart!) förstört eller tuggat isönder en enda liten sak i huset, förutom en och annan leksak, men det är ju tillåtet ;)

Men på sista tiden har jag blivit en riktig tuggare! Mest har jag tagit ut min frustration på min tuggben och leksaker, men inte häromdagen.

Jag var själv hemma en liten stund, och när familjen kom hem så hade jag bitit/krafsat så att det var ett hål i väggen i hallen, hehe ;) Det var ju en gipsvägg, så det var ju hur lätt som helst! Och kul också.

Sån tur var (för mig och för familjen) så hade jag gjort det på en smal vägg mellan ytterdörrsfönstret och toadörren, så det syns knappt.

Men nu har jag i alla fall fått världens största ben som jag bara får ha när jag är själv hemma, och det kommer nog att ta ett tag att tugga upp ;)


Imorron ska jag spåra lite med syrran och hennes matte, kul! :)

  

 
 
Hector

Hector

12 november 2010 15:19

Men varför tugga hål i väggen egentligen, när det är (eller var) roligare att tugga på flera ställen, och då endast i tapeten.
Det gjorde jag när jag lämnades ensam de första gångerna, sedan satte matte stopp för det med kompostgaller. De skramlar sådant när de ramlar, så jag gillar dem inte och har därför helt upphört med att tugga sönder huset. Fast jag var nog yngre än dig när jag började, tror jag var sådär en 4 - 5 månader.
Nu har jag också en sådan där boll som lämnar godisspår efter sig när den rullar, den gillar jag.

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grimm & Malin - 30 juli 2014 12:27

Ojojoj vad längesen jag skrev här då! Får väl skriva några rader om vad som hänt sen april, om jag minns... Jag har varit på 2 utställningar. På den ena gick jag vidare gör att tävla i novis bis och där kom jag 2a av 12 stycken! På den senaste i Tol...

Av Grimm & Malin - 9 april 2014 17:53

Tänkte bara kika in för att chocka er med ett inlägg och ge er några bilder från ett par hundträffar! :)...

Av Grimm & Malin - 23 februari 2014 19:46

Hallå på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Anledningen är att lillmatte flyttat och nu har hon inte nån stenkoll på vad jag hittar på om dagarna. Och inte kan hon dokumentera något heller! Men nu så ska jag slänga slänga in en uppdatering ...

Av Grimm & Malin - 4 januari 2014 20:36

Idag slog vi rekord på hundträningen! Vi var nämligen hela sjutton stycken vovvar! Vi körde det vanliga plus några nya övningar :) Jag har snott några bilder från hundgruppen på facebook, så hoppas det är okej att jag lägger ut några här! ...

Av Grimm & Malin - 29 december 2013 14:01

Hundträff igår igen :) Efter det blev det bus med Nox i parken! Det regnade hela tiden, sån tur var så hade jag mitt nya täcke på mig. Men jag blev ändå jätteskitig.... kolla bara! Blev in i duschen direkt när vi kom hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards