grimm

Alla inlägg under februari 2011

Av Grimm & Malin - 4 februari 2011 18:22

Parken är en stoor lekplats nu - vatten- och lerpölar överallt! :D

Jag skriver inte så ofta nu, för jag gör inget speciellt... Blir dom vanliga promenaderna, springer runt och kastar pinnar till mig själv, busar med Pysen osv. När det blir torrare ute - då blir det mer roliga grejer = mer uppdateringar! :)


  

Av Grimm & Malin - 2 februari 2011 13:52

Kommit hem från en 1-timmes promenix med lillmatte för ett tag sen. Nu börjar det bli lerigt ute! (Tjoho!) Och vattenpölar överallt ;) Jag var fin när jag kom hem, ja, enligt mig själv. Jag får nog duscha av allt skit...


Av Grimm & Malin - 1 februari 2011 14:10

Ja, alltså - jag är ju inte en golden retriever bara för att! Såhär ser det ut när nån kommer hem här ;)


Proppat in min höna, råttan och trasan!


Ben och trasan funkar också ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards