grimm

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Grimm & Malin - 2 mars 2011 16:32

Jag skulle ut med lillmatte på en halvtimmesrunda - det blev en entimmesrunda ;) Vi gick förbi skolan där lillmatte har praktik nu, och fritidsbarnen var ute. Det började med att fröknarna kom fram och hälsade och berömde mig för att jag var så fin och så duktig när jag bara ligger på trappan när det kommer hundar förbi ;) Sen kom alla barnen fram och klappade, gav mig pinnar och godis! I början var det ju hur kul som helst, men när jag stått ut med dom i typ en kvart så gick jag och la mig och tuggade på en pinne istället! :)


Förresten så trimmades ju jag igår! Det gick bra :) Min svans är riktigt snygg nu måste jag säga! ;) Och så fick jag ett nytt halsband plus ett par ben därifrån också :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards