grimm

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Grimm & Malin - 22 mars 2011 17:31

Jag blev supertrött av promenixen idag! I slutet skulle vi gå uppför en hög backe, och jag orkade knappt ta mig uppför den, haha ;) Gick och släpade långt efter lillmatte fast jag var lös. Blev inga bra bilder idag heller. Jag var inte på fotohumör :P Men här kommer ett par bilder i alla fall!


  

2 sekunder senare - woho, en fåågel!

 

Lillmatte märker inte om jag käkar upp rådjurens morötter... Eller?


  

Vååår!  

Av Grimm & Malin - 22 mars 2011 10:44

Snart ska jag och lillmatte ut en lång runda i det fina vädret! Blir en kombo på långprommis, lite träning och fotande ;) Kanske får vi med oss farmor och farfar? Vi får väl se.

Bilder kommer förhoppningsvis in ikväll i alla fall :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards