grimm

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Grimm & Malin - 15 april 2011 19:02

Nu har jag fixat så att det finns kategorier en bit ner på sidan, till höger såklart :) Har först och främst samlat ihop bildbomb-inläggen, inte alla såklart, men en del, men även en del andra inlägg. Så om ni vill se en massa bilder på mig (och mina polare) så är det bara att klicka in er på "bildbomber"! :)


På söndag ska jag träffa syrran! Ska gå en runda, och jag har hört vatten, bäckar och sjöar nämnas? Syrran och vatten - kan det bli bättre!? Ska ju bli fint väder också, så det är ju med ett stort plus :)


 

Av Grimm & Malin - 15 april 2011 08:56

Idag ska jag bli riktigt vårfin. Ska trimmas inför alla utställningar jag ska på :) Ska bli gött att bli av med lite päls nu när det börjar bli varmt ute också.

Ovido - Quiz & Flashcards