grimm

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Grimm & Malin - 17 april 2011 15:25

Idag för ett år sen flyttade jag hem! Tiden har rusat iväg.

Detta innebär ju öven att bloggen fyller 1 år idag! ;D


Blev en massa bus med Mira idag. Jag fick känna på hur det är att vara långsammast - hon är snabb, min syrra. Det blev backspring, lerinpackning, lerdykning, bäckbad och sjöbad! Bilderna kommer nog tyvärr dröja ett tag till, men förhoppningsvis är de inne på bloggen typ på onsdag :)


Bild från när vi badade sist.

 

Av Grimm & Malin - 17 april 2011 10:28

Nu åker vi snart iväg för att träffa Lotta och Mira! :) Synd att solen inte tittar fram, som de faktiskt lovat :/ Men men, tur för mig att det inte är för varmt - jag har nämnligen sämst kondis!

Var ute och gick med mattarna igår, sprang fram och tillbaka mellan dom. Lillmatte och minimatte testade sina nya joggingskor. Men alltså, när vi kom hem var jag heelt slutkörd! Hur kommer det då bli idag när jag ska springa ikapp med syrran? Nej, nästa vecka ska jag och lillmatte börja ut och jogga!


Nu tittar minsann solen fram - bra eller dåligt? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards