grimm

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Grimm & Malin - 14 november 2010 12:55

Igår trotsade vi kylan och åkte upp till Rammen för en skogspromenad och lite sök! Bilresan var dock inte kul. Nån kilometer innan vi var framme kom min lunch upp igen, blä. Hoppas inte jag kommer vara åksjuk för alltid! :O

Men väl framme var det full fart. Letade upp matte 2 gånger, och hittade henne såklart på några sekunder, här går det undan vet ni ;)

Hittade även diken med vatten - woho! Lyckades doppa mig en gång, innan matte och lillmatte upptäckte mig. Sen fick jag inte bada mer...

Efter en halvtimmes promenad för mattarna och Vicki, och flera mils springande för min del (typ), bar det hemåt igen. Sen sov jag gott :)


I Rammen för läängesen, jag var runt 10 veckor här tror jag :) Med lillmatte och matte. 

  


Idag är det visst Fars Dag, så grattis alla pappor! Familjen ska hem till mormor och morfar i eftermiddag, om jag har tur kanske jag får hänga med - men jag tror inte det blir så idag... Men nån annan dag så! :)

Ovido - Quiz & Flashcards