grimm

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Grimm & Malin - 29 november 2010 19:12

Igår var jag, som sagt, på julskyltningen i byn! Var ju meningen att jag skulle dit med husse, matte och lillmatte, men så bestämde sig husse för att "inte orka följa med". Phö!

Vi åkte bil ner till affären, och gick därifrån, eftersom det snöade som bara den. Började med att dra en runda med lillmatte (bokstavligt talat). Hon hade hala skor på sig, och jag ville fram snabbt! Man kan säga att hon åkte skidor efter mig några meter där ;) Tur att det inte var bland allt folk. Sen fick matte hålla mig resten av tiden, hehe.

På torget var där en massa folk, och en stor scen där de spelade olika låtar. Jag såg en massa hundar, och hälsade på 4 stycken :) Kul!

När vi varit på torget ett tag gick vi till syrrans klass och köpte lite kakor av dom. Nästa år ska jag minsann dra småbarn på pulka runt i rondellen! 10:- per varv? ;) Haha, nej det blir nog inte så, men det hade varit kul ju!


  


Nu ska jag ut och gå en runda med matte!

Ovido - Quiz & Flashcards