grimm

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Grimm & Malin - 30 november 2010 18:22

Kanske har jag sagt lite för mycket innan. Att jag aldrig bitit på något när jag varit själv hemma (förutom lite på en vägg, hehe). Nu är det nämnligen tvärtom. På sista tiden har jag bitit isönder allt som kommit i min väg, mest papper och soppåsar, och igår tog jag en plastblomma från hallbordet och bet i småbitar. Och häromdan kostade jag minimatte en 50-lapp...

Men idag nådde jag botten (hoppas familjen i alla fall). Lillmattes vinterstövlar. Japp. Inga kommentarer säger jag bara. Skyller på att jag är 10 månader snart, och att det är tråkigt att vara själv hemma, även om det bara rör sig om ett par timmar.


Igår blev jag en stor kille på riktigt! Nu är det kisspaus på 3 ben som gäller ;)

Men jag satsar högt! Nån dag ska jag göra såhär:

;)

Ovido - Quiz & Flashcards