grimm

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Grimm & Malin - 3 december 2010 11:53

Jag har faktiskt inte bara en dålig ovana för tillfället (bita isönder saker...) utan jag har två! Men den andra är inte mitt fel egentligen, jag hänger liksom bara på.

Mellan 02.00 och 04.00 börjar hon, Vicki alltså. Hon är inte så tyst som hon ser ut, hon kan faktiskt låta som ett helt hunddagis, bara hon har tillgång till ett parkettgolv! Hon har sina knep (hon är inte riktigt så dum som hon ser ut heller, sorry Vicki). Hon har sina klor till sin fördel i detta fall. Springer fram och tillbaka i hallen, väcker mig och hoppas att vi ska få frukost. Men icke! Utslängda på kisserunda i trädgården av matte eller lillmatte blir det istället...

Sen klockan 05.00 börjar hon igen, och då får vi faktiskt frukost. Allt för att få tyst på hennes tassande.

Men hade jag fått bestämma så hade jag sovit länge. I alla fall tills klockan 7 kanske? Mer lagom i alla fall! Så snälla Vicki, om du läser detta, skaffa inneskor, eller sov längre! Du stör min skönhetssömn.


  

Ovido - Quiz & Flashcards