grimm

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Grimm & Malin - 29 december 2010 14:20

Detta är vad jag kostat minimatte och lillmatte de senaste veckorna. Det är minimattes 50-lapp, och lillmattes 100-lapp och trisslott. Där var 25 spänn i vinst på den (men tur att det inte var mer!) Men den där lilla skapgrejen var kvar, så hon fick faktiskt ut vinsten ändå ;) Även om kassörskan var en aning tveksam, hehe.

Men nu har jag bestämt mig för att lägga av med såna här valpfasoner!


  

Av Grimm & Malin - 29 december 2010 12:29

Jag har ju totalt glömt bort att visa rosetterna som jag fick på utställningen i Qpoolen i oktober! Jag fick ju HP och kom 3:a av 5 stycken :)

I februari är det tänkt att jag ska ställas ut igen, även då i Qpoolen, på valp/juniorutställningen. Kommer ju fylla 1 år den 16:e februari, och utställningen är den 26:e, så det är precis att jag får vara med ;)

Ska trimmas nån gång nu i januari och bli av med en massa päls också...


Den rosa (HP) och den gula (3:e pris) fick jag senast :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards