grimm

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Grimm & Malin - 22 december 2010 18:37

Lillmatte rustade sig med termobyxor och begav sig ut på en promenix med mig ikväll :) Gick inom farmor och farfar och frågade om farmor ville hänga med en runda. Och gissa vad? Det ville hon! (efter lite gnäll om att det var kallt, hehe). Gick slingan och jag sprang lös hela rundan :) Farmor tyckte att jag var så duktig :)

När jag kom hem så var det kvällsmat. Jag fick den i en hushållspappersrulle, och när jag var klar så var jag helt slut! ;) Men nu ska jag fortsätta tugga på mitt ben!

Av Grimm & Malin - 22 december 2010 15:58

Dagen har varit tråkig. Asså, jag har inte ens varit ute och gått idag! Skäms på mattarna. De har haft fullt upp med att baka och hålla på inför julafton. Men jag har överlevt, och förhoppningsvis så blir det en promenix ikväll :) Har i alla fall dammat av en leksak (egentligen en apportgrej, sån orange som man ska ha i vatten) som jag tydligen var rädd för när jag var mindre - men nu är den kul ;) Men den är fortfarande lite läskig att hålla i, för den är helt knottrig. Jag håller i snöret istället! :)

Förresten så är det spikat och klart nu - jag och Vicki ska få följa med hem till Sanne och Gert för att fira julafton med släkten, och Hazze! :D Jag har hört något om en "stor röd rosett runt halsen", vi får väl se...


Kanske får vi köpa en julklapp till Hazze nu när vi får vara hos honom på julafton?

  

Ovido - Quiz & Flashcards