grimm

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Grimm & Malin - 11 juli 2010 14:56

Igår var det kalas för lillmatte här hemma :) Jag är på kalas varje helg nu känns det som ;)

Det var supervarmt, men sån tur är så har jag ju min pool ;) Igår satte jag mig ner i den för att svalka ner mig, och sen la jag mig ner också haha :) Det var sköönt! Matte tog bilder, som kommer in nån gång ;)


Imorse var jag ute och gick med matte en runda, innan det hann bli såhär jättevarmt. Var inom och hälsade på farmor och farfar också, jag skrämde nog dom lite när jag kom in i deras hus alldeles själv ;)

Sen har jag inte gjort ett tugg idag, svalkat mig i poolen och sen i skuggan.

Nu ska vi snart hem till farmor och farfar igen för att familjen ska äta middag där idag. Jag får väl ligga i skuggan och sova ;)

 

Här är mina två absoluta favoritplatser just nu! ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards