grimm

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Grimm & Malin - 23 juli 2010 19:28

Idag har jag varit hos veterinären, jag skulle ju kolla upp mitt ben som jag haltar på, plus tänderna.

Det började med att vi (jag, matte och lillmatte) träffade en annan golden utanför :) Väntade med dom ett tag, sen fick jag gå in i ett litet rum. Efter ett tag så kom det in en lång veterinär som jag skällde en massa på. (Mattarna tror att jag var rädd, pff). Han mutade mig med godis, sen gick det bra. Han kände på mitt ben, men hittade inget konstigt. Han sa att jag skulle röntgas :/

Inne i röntgenrummet så tvingades jag lägga mig på sidan på ett bord, inte roligt. Sen fick matte och lillmatte hålla fast mig så att de kunde ta kort på mina framben... Men jag var lugn och duktig. Försökte inte ta mig loss, gillade läget helt enkelt ;)

Bilderna visade i alla fall inget konstigt (onödigt att ta bilderna...) Men jag ska ta tabletter nu, och så måste jag vara i koppel i typ 2 veckor! :O Får inte springa, hur ska jag överleva? Jaja, det ska nog funka...

Ovido - Quiz & Flashcards