grimm

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Grimm & Malin - 24 juli 2011 17:23

Här kommer några bilder från våran lilla minisemester! :)


Vi började med att ta en promenad längst strandpromenaden när vi anlänt till Tingsryd.


Stannade till vid hundbadet. Tyvärr så var det dåligt väder, så jag fick inte bada en enda gång! Men självklart tog jag tillfället till akt och slängde mig på sidan i vattnet efter att denna bilden tagits ;)


Någon som vet vad detta är för blommor? Har hört att den är väldigt ovanlig, men det var fullt av såna där vi gick!


Inomhus spenderades tiden ungefär såhär för min och Vickis del. Semester tar på krafterna minsann!


Ute på våran "uteplats" - som jag inte gick utanför trots att det var öppet. (Vicki fattade dock inte det riktigt, så henne fick man ha koll på).


Blev inga höjdarbilder denna gången, dessa är från lillmattes kompaktkamera, och inte det minsta redigerade heller. När hon laddat in bilderna från sin systemare ska ni få några till :) (Bättre och kanske roligare)             

Ovido - Quiz & Flashcards