grimm

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Grimm & Malin - 28 juli 2011 13:58

Som sagt så röntgade jag höfter och armbågar igår.

Jag fick komma in i ett litet rum, och där fick jag en spruta (som jag knappt märke av). Sen blev jag supertrött och somnade till - men inte helt! När de skulle lyfta upp mig på ett bord, så vaknade jag till igen ;) Jag var så vaken att jag kunde lyfta på huvudet och vifta på svansen i alla fall :P Så jag fick en liten spruta till.

Sen minns jag inte mer.

Efter ett tag vaknade jag igen, eller, jag kan inte påstå att jag var helt vaken... Men på nåt sätt lyckades jag masa mig ut till bilen.

Nu, dagen efter, är jag helt som vanligt igen - men igår var jag inte ett dugg pigg ;)


Kolla mitt bakben här. Min bakdel hängde inte riktigt med i mitt (dvs min hjärnas) tempo på hela dagen sen :P

 

Ovido - Quiz & Flashcards