grimm

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Grimm & Malin - 18 april 2010 14:47

Idag har jag gått i koppel "på riktigt" för första gången. Det gick superbra :) Jag gillar att hålla i kopplet själv också. Då trippar jag fram sådär jättestolt.

Dessutom har jag hälsat på farmor och farfar nästan nyss. Det gick bra. Farmor tyckte att jag var mjuk och gullig. Jag sa ju att jag skulle lyckas charma henne.


Senare idag så ska jag få följa med hem till mormor och morfar en runda. Hälsa på deras katter, och T-Son kanske. Han är stor, men säkert snäll.

Sen lär jag vara superdupertrött när jag kommer hem, så då säger husse och mattarna att jag ska få prova på att vara hemma själv en liten stund. Det kommer jag säkert att klara av galant!

För imorron kommer jag att få vara hemma själv i ungefär 1½ timme, så jag ska öva lite ikväll.


Det kliar lite att ha halsband på sig, men jag vänjer mig nog snart :)

 

Av Grimm & Malin - 18 april 2010 09:14

Titta, här är filmen när jag träffar Pysen för första gången! Men jag brydde mig inte så mycket då, det fanns roligare saker att titta på.



Hallå! Natten har gått bra, jag gnäller lite om jag vill gå ut och det tycker lillmatte (som jag sover bredvid) är bra! Jag ska nog fortsätta med det :) Jag har bara behövt gå ut 2 gånger inatt, och en gång tidigt imorse. Ingen olycka inomhus! (Eller jo, en liten imorse, men det räknas inte).


Idag har jag redan hunnit med att träffa min moster och hennes man. Dom tyckte att jag var supersöt och mjuk. Och det är jag ju också :)


Mattarna tycker att jag är jätteduktig när jag är ute i trädgården, jag går bredvid och tittar upp nästan hela tiden. Tänk att jag redan kan gå fot, i alla fall i trädgården ;)

Idag har jag även upptäckt att skor med ludd är roligt. Men jag får inte bita på dom. Men min leksak, bläckis, går lika bra! Den tycker jag är rolig. Men skorna skulle nog vara roligare att bita lite mer på...


Idag ska jag få träffa farmor för första gången. Då gäller det att sätta på charmen ordentligt har jag hört! Men det är ju inte så svårt för mig :)


Här är lite bilder från igår.
Här träffade jag min lilla storasyster Vicki :)

 

Såhär sover jag ;)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards