grimm

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Grimm & Malin - 23 april 2010 15:40

Idag har varit med matte hela dagen, hos mormor och morfar bland annat. Jag har åkt bil en massa idag! Till och med till Hässleholm. Jag älskar att åka bil. Jag somnar på direkten, nästan. Vicki höll mig sällskap i kofferten :)

Jag hängde med och hämtade lillmatte på hennes praktikplats också (hon praktiserar på en skola) och där fick jag träffa en massa barn! Först var jag lite osäker, men sen vågade jag mig fram till alla!De gillade mig.

Intill skolan fanns även en bäck som var väldigt intressant.


Jag har även råkat få en oljefläck på mig idag hemma hos mormor och morfar, i deras smedja. Men sån tur var så hade de en grej som gjorde att det gick bort.


Och jag har fått en ny leksak idag också! En rolig papegoja minsann :) Mattarna hoppas att jag inte ska hålla på att ta deras strumpor hela tiden, för det gör jag faktiskt ;) Men nu har ju en ny leksak, som jag kommer att tycka är skitrolig i åtmistone ett par dagar! Om de har tur.


Lillmatte har inte lagt in några nya bilder idag för kameran bråkar med henne, så ni får titta på denna bilden tills nya kommer ;)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards