grimm

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Grimm & Malin - 19 april 2010 14:04

Inatt har jag sovit gott. Jag väckte lillmatte vid 2-tiden, så då fick hon gå ut med mig lite. Sen började jag gnälla lite igen vid 4-tiden på morronen, och då fick hon gå ut med mig igen. Men jag gnällde ju bara på skoj då. Jag behövde ju egentligen inte gå ut. Men lite friskluft skadar aldrig ;)


Idag började matte inte jobba förrän klockan 12.30 och lillmatte slutade på sin APU-plats redan klockan 13, så jag behövde bara vara själv i typ 45 minuter. Först var jag jätteledsen, men när lillmatte kom hem så låg jag och sov. Det tycker hon är bra.


Snart ska jag och Vicki följa med lillmatte till farmor och farfar, hon ska äta mat där säger hon. Jag kanske också får smaka lite? Hoppas! Jag har hört att farmor är en hejare på att laga god mat. Men jag får ju inte bli tjock!


Här är en bild på mig och Bläckis, han är bra han!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards