grimm

Alla inlägg under april 2011

Av Grimm & Malin - 6 april 2011 16:29

Här kommer ett videoklipp som är filmat från första träningspasset! Här lär vi oss snabbt, tackar klickern lite för det, men mest tackar jag mig själv för att jag föddes smarthead! ;)


Av Grimm & Malin - 6 april 2011 14:13

Idag har jag börjat träna in ett nytt trick med lillmatte! Denna gången gjorde vi så som man egentligen ska göra med klickerträning - alltså vänta tills jag gjorde något. Nu ville jag ju inte göra så mycket, men till slut så la jag ner huvudet på golvet, så det får bli tricket! Vet inte vad vi ska kalla det än, "head down" kanske, haha ;)

Lägger in en film när jag gör det om ett tag!


Idag fick vi förresten hem bilderna sen fotograferingen också. Dock så ska vi nog inte beställa nån. Lillmatte ska scanna in dom så ni kommer få se några av dom i alla fall :)

Av Grimm & Malin - 1 april 2011 18:44

Igår var vu ju i Hässleholm och fotades! Kaos säger jag bara ;)

Började med att vi fick vänta inne i djuraffären ett tag, Vicki gick runt och hittade godisbitar lite överallt och jag var allmänt hyper. Sen skulle vi fotas. Började ju bra med att jag var tvungen att gå nerför en vriden stentrappa ner i källaren. För er som inte vet så är trappor bland det värsta som finns! Men mattarna tvingade mig, och det gick ju bra ändå ;)

Sen var det ett litet run som typ bara räckte till deras "fotoduk" som var på golvet och upp på väggarna. Var meningen att jag och Vicki skulle ha ett foto tillsammans, men det gick ju inte, haha. Vicki ville inte sitta kvar med mig. Fick bli enskilda - och de verkade bli bra av vad matte såg iaf :)

Men aldrig mer studiofoto säger jag! Vi hade 10 minuter på oss, så allt blev bara stressat. Nu får vi se när bilderna kommer hur de blev, och vad vi beställer. Visar er såklart då ;)


Nej, utefoto med lillmatte For The Win! ;) 

  

Ovido - Quiz & Flashcards