grimm

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Grimm & Malin - 19 juni 2010 18:18

Idag sov jag tills klockan 04.40 - sovmorron enligt mattarna ;) Jag har fått in en rutin att vakna redan vid 4 annars, och Vicki också. Lite väl tidigt tycker alla i familjen.

Innan lunch idag så var jag ute och gick med lillmatte, blev lite kontaktträning också på vägen :) Jag är bra på det, men ännu bättre när vi är på valpkursen ;) Konstigt tycker lillmatte eftersom där är en massa andra hundar som "stör"... ;)

Sen nu i eftermiddags så var minimatte ute och gick med mig en runda :)

När vi kom hem var jag supertrött, och sen blev jag ännu tröttare när det började regna, jag är en "väderhund" - trött när det är dåligt väder och pigg när det är fint väder ;)


Här kommer några bilder på mig från lillmattes student! :)

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards